PTDE
PTDE

Program konferencji

Piątek 20.11.2020

 

9.30–11.00

Sesja plenarna III. Kształcenie zdalne

Prowadzenie: dr hab. Barbara Ciżkowicz, prof. UWK

 

  • Franciszek Wyrwa, Michał Wyrwa, Aleksandra Wilkus-Wyrwa, Urząd Miasta i Gminy Margonin, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
    w Poznaniu – Wyzwania nauczania zdalnego. Perspektywa nauczyciela i ucznia
  • Robert Zakrzewski, Uniwersytet Łódzki – Komunikat. Najświeższe wyniki badań dotyczących nauczania zdalnego
  • Beata Prościak, Halina Samko, Zespół Szkół Technicznych im. T. Kościuszki w Leżajsku – Człowiek a bot – paralele matematyczno-polonistyczne w diagnostyce edukacyjnej, czyli kilka uwag o „czujących robotach”

 

10.30–11.00

Pytania, dyskusja

 

 

11.00–13.00

Sesja plenarna IV. Horyzonty diagnostyki edukacyjnej

Prowadzenie: dr hab. Anna Odrowąż-Coates, prof. APS; Prorektor ds. Rozwoju

 

  • Anna Perkowska-Klejman, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej – Zmierzyć niemierzalne – możliwości oceny refleksyjności w edukacji
  • Beata Udzik, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu – Analiza językowa tytułów publikacji z zakresu diagnostyki edukacyjnej umieszczonych na stronie PTDE i zbierających dorobek jego działań
  • Bolesław Niemierko, Uniwersytet SWPS w Sopocie – Co mi się zdaje, że wiem o diagnostyce edukacyjnej. Jesienne refleksje

 

12.30-13.00

Pytania, dyskusja

 

 

13.00–15.30

Sekcja III A. Kształcenie zdalne

Prowadzenie: dr Franciszek Wyrwa, Urząd Miasta i Gminy Margonin

 

  • Anna Kreft, Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku – Potrzeby nauczycieli w zakresie nauczania zdalnego
    Agnieszka Sendur, Agnieszka Kościńska, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie – Doświadczenia nauczycieli języków obcych dotyczące zdalnego nauczania w trakcie pandemii Covid-19
  • Agnieszka Kościńska, Agnieszka Sendur, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie – Wykorzystywanie zdalnych możliwości doskonalenia zawodowego nauczycieli języków obcych przed pandemią COVID-19 i w jej trakcie
  • Piotr Machowski, Joanna Koleff-Pracka, Wojciech Rzehak, Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Reja w Krakowie – Edukacja zdalna na przykładzie pracy w liceum prywatnym
  • Magdalena Urbaś, Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku – Praca w okresie pandemii we własnej instytucji – edukacja zdalna

 

15.00–15.30

Pytania, dyskusja

 

 

13.00–15.30

Sekcja III B. Perspektywy diagnostyki edukacyjnej

Prowadzenie: dr Henryk Szaleniec ZG PTDE

 

 

15.00–15.30

Pytania, dyskusja

 

 

15.30–16.00

Podsumowanie konferencji

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności