Konferencja odbędzie w trybie on-line
19 i 20 listopada 2020 roku
XXVI Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej to okazja do przedstawienia doniesień badawczych, a szczególnie wymiany myśli i doświadczeń z zakresu diagnozy procesu edukacyjnego oraz jego rezultatów. Diagnozy rozumianej bardzo szeroko jako diagnoza nauczycielska na poziomie szkoły, uczelni, egzaminów zewnętrznych. Mamy nadzieję, że konferencja w trakcie sesji plenarnych, sekcyjnych i dyskusji online stworzy możliwość budowania mostów pomiędzy teorią diagnostyki edukacyjnej i praktyką, szczególnie w tej trudnej sytuacji, w jakiej znalazła się edukacja podczas pandemii.
Co nas czeka w czasie XXVI edycji Krajowej Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej?
Możliwość wyboru wysłuchania 43 wystąpień w ciągu dwóch dni i udziału w dyskusjach
4 sekcje z obradami plenarnymi:
- Szkoły i wyniki
- Środowisko ucznia
- Kształcenie zdalne
- Horyzonty diagnostyki edukacyjnej
8 sesji tematycznych
Udział nauczycieli akademickich, doradców metodycznych, egzaminatorów z ponad 20 uczelni wyższych i instytucji oświatowych
Konferencja skupia najlepszych specjalistów w kraju. W poprzednich konferencjach uczestniczyli i biorą udział w obecnej między innymi: