PTDE
PTDE

XXVI Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej

Motyw przewodni

Pandemia COVID-19 wymusiła zwiększenie zaangażowania rodziców w edukację swoich dzieci. Konieczne stało się podjęcie przez nauczycieli nowych wyzwań związanych z edukacją na odległość. Wsparcia wymagają projekty budujące syntezę badań nad obecnymi przemianami edukacji. Takim projektem jest XXVI Krajowa Konferencja online „Rola społeczna diagnostyki edukacyjnej” przygotowywana przez Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej wraz z trzema partnerami.

 

Potrzebne jest aktualizowanie wiedzy o uczniu, jego środowisku, samoocenie i aspiracjach, warunkach uczenia się w domu i w szkole. Najważniejszym wyzwaniem dla diagnostyki edukacyjnej jest opisanie zależności wyniku uczenia się od przebiegu uczenia się w określonych warunkach i poszukiwanie optymalnych rozwiązań.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności