XXVI Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej to okazja do przedstawienia doniesień badawczych, a szczególnie wymiany myśli i doświadczeń z zakresu diagnozy procesu edukacyjnego oraz jego rezultatów. Diagnozy rozumianej bardzo szeroko jako diagnoza nauczycielska na poziomie szkoły, uczelni, egzaminów zewnętrznych.
Mamy nadzieję, że konferencja w trakcie sesji plenarnych, sekcyjnych i dyskusji online stworzy możliwość budowania mostów pomiędzy teorią diagnostyki edukacyjnej i praktyką, szczególnie w tej trudnej sytuacji, w jakiej znalazła się edukacja podczas pandemii.
Pandemia COVID-19 wymusiła zwiększenie zaangażowania rodziców w edukację swoich dzieci. Konieczne stało się podjęcie przez nauczycieli nowych wyzwań związanych z edukacją na odległość. Wsparcia wymagają projekty budujące syntezę badań nad obecnymi przemianami edukacji.
Takim projektem jest XXVI Krajowa Konferencja online „Rola społeczna diagnostyki edukacyjnej” przygotowywana przez Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej wraz z trzema partnerami.
Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.
Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.